Zotac MAG HD-ND01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zotac MAG HD-ND01 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rebeti1980 31-12-2010
Geschreven voor: Zotac MAG HD-ND01

Beste lezers,

Ik vind dit een mooi produkt. Het is een klein pc'tje dat prima kan dienen als een low-end mediacenter. DVD's en 720p materiaal speelt hij met gemak af in Windows 7, ik gebruik hiervoor XBMC.Voor het zwaardere hd-werk kan worden uitgeweken naar linux, bijv. ubuntu. Dit vraagt minder systeembronnen en maakt dat de zotac mag ook te gebruiken is voor full-hd materiaal. Ik heb dit apparaat gekocht als vervanger voor mijn mediaspeler. De Wifi verbinding heb ik niet uitgeprobeerd en over de degelijkheid kan ik na twee weken nog niets zeggen, wel dat hij stabiel draait onder windows 7. Heb hem al een keer 24 uur aan gehad met en toe op standby. Geen vastlopers of blue-screens gehad.

Verwacht geen snelle prestaties maar films downloaden en overzetten vanuit een andere pc op mijn thuisnetwerk gaat goed Een film overzetten naar een externe HDD duurt ongeweer 30 min per 8 GB. Ben dus wel tevreden.

Ik heb er windows 7 op staan t.b.v. de DRM van sommige mediabestanden. Wie het zonder DRM content an stellen kan prima vooruit met linux, bijv, ubuntu. Kortom prachtapparaat!